Thursday, October 15, 2009

Cube buat report..

Aku cube buat report.. Tapi.. Cam malas je lebih... Huhuhu... Camne ni? X lame lagi kene anta r!!! Hani... Sila rajinkan diri anda! Kalo menulis kat blog rajin plak ko ye? Haish... Lihatlah aku ye kengkawan.. Sangat suke buat kerja last minute... Kat UiTM pun gini la perangai aku... Haish... Haish... Haish...

Ok... Encik Hilman dan kengkawan ade test yang sangat berlambak... Aku menghabiskan masa ngn YM sepanjang hari.. N bila aku tekun sangat.. Aku lupa nk bls mesej Hilman... N die merajuk la... Apalagi...
 Adeidei.. Camne nk pujuk? Sape ade idea? Help me! Help me!

*update*
Die da x majuk da... Hehehe... Very good... Cenggitu r baru syg lebih.. :p

3 comments:

merlin said...

hehe..xd makne sy nk majuk de yang...

Hani Yuhani said...

owh yek?
hehe...
firasat je..
huhuhuhu..
:p

merlin said...

xmo wat lg...klu bz ckp tau yang..:-)