Tuesday, November 3, 2009

Cantiknye...

Ha... Kali ni aku nak korang tengok pemandangan... Pemandangan ape? Cantik sangat ke? Mestilah!













Cantikkan? Ni semua pemandangan kat KLIA... Ofis aku la... Petronas tu Petronas KLIA...
*sila buat pembayaran di kaunter 5 ye...*

Bunga itu sangat cantik aku tengok, so aku snap selepas borak2 ngan Encik Hilman petang tu... Masa tu belum musim-hujan-tak-berenti-tahap-heavy-siap-petir... Kalo masa hujan siap petir2 aku duk memonggok berborak ngan Encik Hilman, mungkin aku kini adalah seorang pekak ataupun dah jadi mayat... Huhuhu
Owh! Korang, tau x... Encik Hilman aku tu dah mula aktiviti senam tetiap petang... Gi main futsal... untuk keep fit katanya... Apa-apa jelah yang oii... Takdo den kesah an do...

Ha... Bahasa ape yang kau guna tu Hani? Bahasa nogori la... Boleh x nanti aku nak tulis n3 dalam bahasa nogori? Aku buat dwi bahasa la ek? Ala2 cam kertas pekse dedolu... Hahaha...

Sila nantikan N3 yang berbahasa nogori dari den...
:p

No comments: