Thursday, November 5, 2009

Pertunangan

Ok, enough cite sedih2... Sekarang cite epy... Owh? Tajuk itu? Adakah aku dah nak bertunang? Wah! Seronoknya kalo camtu! Tapi korang jangan salah faham ea... bukan aku yang nak bertunang... Kawan aku... Airin Erina Binti Ismail yang bakal melangsungkan pertunangan dengan kekasih atinye ujung minggu ni... Hidayat...


*Erk? Nama penuh x tau... Maafkan saya...*

Dia bertunang 8.11.09 ni... Kat rumah beliau di Taman Marida, Senawang... Aku ucapkan tahniah... Semoga korang mampu terus bersama dengan setiap dugaan yang melanda... Sila anta message jemputan kat aku... Tak anta, aku x gi uma ko... Aku tau ni pun dari Mamat tau...

Aku mau tatap message ko yang berbunyi jemputan... Aku mau telefon aku berbunyi intro lagu aku bukan superman tanda menerima message ko... Aku teringin nak tengok kawan aku bertunang... Tapi kalo ko x anta message itu... Aku tetap x datang! Mane bleh datang kalo orang x ajak... Haram... Huhuhu...


No comments: