Monday, November 29, 2010

Teringin!

Ok, selepas aritu berjimba dengan Encik Hilman... Owh... Memang aku takde story kat korang, mood malas mengusai (=.=)"

Masa birthday die aritu kami pergi tengok cerita Crayon.. Aku tau korang memang tak tahu apa itu cerita Crayon... Cerita yang langsung tak terlintas pun kat kepala nak tengok... Sebab langsung xde marketing, tapi cerita agak menarik... Kisah moraliti masyarakat... Aku tau, tak ramai pengarah yang sanggup nak buat cerita macam ni lagi, tahniah aku ucapkan.

Trailer of Crayon

Tapi, sebelum kitorang tengok filem ni, ada satu iklan yang sangat menarik, menbuatku tertarik! Terus aku dengan Encik Hilman kata "Wah! Cam best, nanti tengok nak? Huhuhuu... memang duitku ni nak masung tabung derma panggung selalu je...:p

Kalau korang pandai, cerita apa yang begitu menarik tuh? Ha... Tekalah??

Cerita ini>>>

Hikayat Merong Mahawangsa

Firstly, memang aku tak perasan pun cerita ni cerita buatan Malaysia mulanya, bile keluar tajuk "Hikayat Merong Mahawangsa" barulah aku macam.... Blur kejap, siapa yang mampu buat filem bertaraf antarang bangsa sangat nih? Huhuhu... KRU ok....

Very class you all! Nanti aku akan try pergi membeli tiket ini dan seterusnya membeli poocorn and air sambil duk mengomen cerita dalam panggung..:p

Teringin sangat nak tengok!

No comments: