Friday, December 17, 2010

Usaha menambah baik kulit sendiri...

Korang dapat tajuk itu? Faham maksudnya? Ha... Ape yang membuat aku buang tebiat sampai nak menjaga kesihatan kulit bagai ni? Haha... kesedaran dalam diri kot...:p

Sebagai langkah2 awal, aku banyakkan minum air... Ye... Air yang terkandung dalam botol ni bukanlah seperti ilustrasi ye... Air masak yang aku penuhkan dalam botol ni.... Sebabnye malas nak ulang alik ke pantry amik air dalam mug... So, isi penuh2... Agak2 dah nak abis, pergi le berjalan menambah air...


Ni lagi satu... Dulu masa aku tengok kengkawan pakai mende ni, sikit pun aku tak teruja malah aku cebik2 je... Huhu... Konon masa tu kulit cantik...:p

Eh? Skang pun cantik ape? jangan ko.. Kang ngajuk kulit aku kang... Kulit aku ni agak sensitif... ye... korang nampak putih, halus dan mulus, hakikatnye... Banyak bintik2 merah tau... En. Hilman cakap, macam anak orang putih... Huargh! Itu tidak bermakna pujian ye tuan2 dan puan2 sekalian...

Makanya tergeraklah hati nak membeli losyen ni... Memula nak letak kat heel... jangan bagi crack le kononnye... Tapi disebabkan banyak... Sebotol besar ada lagi dirumah, aku letak je mana aku suka..:p

*Botol kecil yang dibawa berjalan*

No comments: