Friday, July 24, 2009

So Sad...

Erm... My boy dapat cuti for 10 days, and actually kitorang plan nak jumpa. But cam tak jadi je plak rasanya. Aku lancarkan mogok taknak makan. Nak jumpa my boy gak! Isk... Tapi cam pentingkan diri la pulak. Ayah nak gi Langkawi 31st July 'till 3rd Aug. And kebiasaannya bila ayah aku takde, aku duk uma pakcik2 aku, either Cik Z or Pak Tam.

Pak Tam nak pindah uma la pulak 1st Aug ni, and it is the same day aku nak jumpa Ammar Hilman kesayanganku tu! Isk... Camne ni, benci tol kena wat decision. Ati nak jumpa bf, tapi tak sampai ati pulak tak tolong Pak Tam pindah. Selalu menyusahkan dia.

Adoila... Nape la nak pindah aritu jugak! Pindah la ari lain. B... Nak jumpa kamu, tapi I have to think first la... Tak sampai ati tol nak kecewakan org2 tu semua... Ape lagi la buah ati aku tu... Isk... Isk... Anybody... Could you lend your shoulder?

No comments: