Thursday, December 10, 2009

Kegilaan Baru!!!

Bosan kan bile duk uma tanpa ade pekerjaan?

Tau ape fenomena baru kat uma aku? Hahaha... Jutaria!!! Kalo dapat TNB ngn Telekom, pergh... Kaya la ko... Yang masuk plak.. Miahahaha... Bankrupt! Ha, dulu aku maen mende ni, duit die 10 hinggit sampai 5000 hinggit je, skang ni da tuka la.. Da jadi 100 hinggit sampai 50000 hinggit oke! Suda semakin kaye aku rasa kalo maen... Hahaha...



Tengok la, duit dalam bank, hampeh la nak ade 50000 skang kan, dapat pegang duit tipu, layankan je la cam duit betol, pastu gelak kuat2 bile ade yang kene bayar duit kat bank ke, bayar sewa kat aku ke... Sonok2... Harta ku bertambah!!!


2 comments:

Redbloodsnow said...

my fav games time kecik² time lom ade kuar nintendo bagai. mmg ketagih giler ah main neh.

leh jd aku kayoooo aku kayooo..hahaha

:P

Mrs. Cuppycake said...

hahaha...betol2...

maen monopoly rasa lambat je nak kaya...

maen milionaire ni, pergh...cepat sungguh!!!


tu ketagih tu..:p