Saturday, December 5, 2009

Kematian yang Tak Dijangka



Ini kucing kitorang... Actually, die da xde...

Isk...



Nama die Comel aka Garfield Malaysia... Aku yang bagi name tu...

Tengok la bulu die, belang oren... Sebab tu nama die camtu...



Die mati sebab kena langgar kat lori... Kejam! Bute ke weh? Kucing kitorang ni sikit punye besar tau?!

Tapi yang kitorang pelik, kenapa Comel ni boleh ade di lokasi kejadian...

Die x pernah keluar dari pagar rumah pn... Tapi hari tu, dia mati depan rumah jiran...



Ayah nak gi keje nampak die dah mati kat tepi jalan... Ayah kenal sebab ekor die kembang...

Bulu die kembang... Comel sangat...

Ayah kol mak bagitau, then adik aku amik n tanam belakang rumah...



Ada kesan tayar kat perut die... Kenapa die keluar aritu ea???

Patutlah x dengar die mengiyau time subuh... Rupanya die dah xde...

Aku sedih la... Sebab aku selalu main ngan die... Mandikan die, main kejar2 pun ye gak...

Isk... Umo die baru 4 bulan lebih je... Kitorang bela dari kecik...



Tapi dah ajal die awal... Macam shock jugak r...

Sebab malam sebelum tu die elok je main2 ngn kitorang...

Tapi die xnak keluar malam tu...



kalo kitorang x keluarkan die malam tu mungkin die x mati... Isk... Sedih...

5 comments:

✿ y.A.n.A <33 ✿ ツ said...

ak tao sbb pe dye mati.
xtahan dgn kaw.
asyik ltak celah kangkang n dlm kaen kaw je.
busok taw x. cume dye xsmpi aty nk ckp.
haha. ;DD

neway, saba jela oke?
;)

Mrs. Cuppycake said...

hahaha...

siot ko yana..

die sendiri kot yang memilih tempat2 itu..:p

mrS May said...

sabar jelah erk hani?
akak pown pernah kematian kucing kesayangan
mmg sedey
tiap mlm akak nangis ingat kt kucing tu
skang akak xmo syg kucing lebey2 lagi

merlin said...

kes mcm nie ptt disiasat oleh jabatan trafik..

Mrs. Cuppycake said...

mrS May: yup, sedey... tu la, pasni diorang nak amik kucing, tunggu hani da balik dungun... uhuk2...

merlin: polis nak ke siasat kes camni?