Wednesday, October 28, 2009

My report progress

Ok, kali ni cite report plak ea... Aku kena anta report b4 12 Dec ni... Tapi, untuk menunjukkan kemalasan aku.. Aku baru je buat report aku... Ade sikit sini sana... See? Pemalas kan? Hahaha... X kire la..

Gini la perangai aku.. Mane suke buat keje awal2... Mesti last minute punya... Introduction dah half... Acknowledgement da siap kot... Tengok r nanti, mane tau nak tambah pape plak lagi... Hehe.. Oh ya, untuk kawan2 UiTM seluruh Malaysia, arini budak akaun part 5 ade paper law kan? Gud luck semua...

Kesian korang2 sume... Aku amatlah memahami perasaan korang time ni... Ye! Masa adalah x mencukupi untuk kepala capture segala apa yang ade dalam buku 2... Biasalah tu kawan... Kita bukan camera yang boleh capture semua...

Walaupun memory disk kita besar, kita rasa x mampu je nak simpan segala gambar yang kita capture tu dalam otak... Waima seari... Ye... Sabar ye... Go go chaiyouk!!!

1 comment:

Anonymous said...

Good Luck