Thursday, October 22, 2009

Selamat menjawab final kengkawan!!!

Ok, walau pun aku xde final sem ni, aku tetap dapat rasa bahang final tu... Hahaha... kalo dah student tu x lari mane dah, mesti nak jugak fikir pasal final... Sian kengkawan aku... Cramp otak korang ea? Xpe2... Sem depan aku kembali merasi cramp otak belajar sampai tengah malam...

Kadang-kadang tak tido... Sekarang memang rasa sangat menyampah ok bile nak quiz, nak test, nak final... Berjaga malam n x tido... Bile gi kelas sok pagi tu jawab paper... Muke memasing dah macam jerangkung lapar... Ye... kadang2 missed meal sebab nak kejar buku!

Wah! Bangga mak bapak aku kalo tau ini... Huhuhu... Habis menjawab satu paper, wajib diraikan ye... Walaupun kekadang tu tau jawapan tah pape... Kenape? Sebab bile dah macam2 baca dalam masa 2 - 3 hari... Otak ko dah serabut x reti nak sum up mane bab 1, bab 2 n so on... That y bile soalan tanye ko pasal bab 1 ko dengan senang atinye jawab berdasarkan ape yang ko baca dalam bab 3...

Pastu macam kena histeria je bile bincang2 ngn kengkawan lain jawapan korang tu salah! Waaa!!! Sedih, n dalam perjalanan balik singgah cafe... N kengkawan dalam bilik seakan-akan dapat menghidu langkah korang yang menjejaki cafe tu terus message mintak beli itu ini...

Sebab uni aku depannye pantai, aku selalu lepak ngn member aku yang nama Suhaili kat pantai... Ini kalo lepas kelas la... Tak lepas kelas pun tetap selalu berdua... Berdua lebih baik kata Acha Septriasa... Gi makan kopok lekor mak cik, sambil hirup udara pantai... Sebelah malam diisi dengan merasa masakan gerai2 di sepanjang Teluk Gadung...

Oh ye, satu kejadian yang aku xleh lupe n sangat lawak pada aku adalah ade orang tuduh aku nak bunuhdiri... Hahahahahahaha... Gile nak pecah perut aku gelak masa ni korang tau? Cite gini... Masa ni aku baru je menamatkan kisah jiwang2 aku ngn mamat tu... Aku lepak tepi pantai tunggu cik Suhaili kawan aku tu...

Kebetulan masa tu ade la tukang sapu tepi pantai kat situ... Tapi aku wat dunno je la... Layan perasaan... Pastu aku jalan la kat gigi air, pastu aku berenti jap, tanggal sandal aku... Tetibe pak cik tu jerit... 'Dik, Jangan bunuh diri!' Aku sikit punya terkejut pusing 360' ke belakang pandang pakcik 2, terus aku gelak...

Sekejap tu bila kawan aku datang dari menghantar assignment, kitorang terus gi ke library yang dari awalnye jadi target sebab nak balik bilik adalah sangat malas, sebab bilik sangat jauh dari blok kuliah... Nak bawak kete terasa cam membazir sebab xleh bawak kete masuk kolej... Eh! Ok, dah terbabas...

Kawan2 ku sayang... Selamat menjawab final ye! (^_+)v

No comments: