Tuesday, September 7, 2010

Dah cuti raya??

Salam semua..:)

Err...Straight froward la ea..korang da cuti raya ke? Huhuhuhuhu...aku belum lagi...:(( Sadis...Baru mula kerja, x banyak cuti..isk2... Xpe la..janji dapar raya sampai 16 Sept! Ceaa... Hampageh punya Hani...

Ni cerita da basi.. tapi nak story gak... Aritu aku balik kampung... Hehe... Tujuan utama, membuat kuih raya...Minggu sebelum tu pun ada balik gak... Buat gak kuih raya, tapi... Dah habis! Adik aku pi makan habis... Itu biskut cornflakes coklat.. memang sungguh jahat beliau... Satu tin aku buat, abis di makannye... ish..(=_=)!

Aritu buat kuih tat nenas ngan mazola, ayah aku punya favourite okeh! Wajib buat semenjak aku tau buat kuih...Hahaha... Mak aku memang xkan buat kuih... So, aku jela duk nguli2 tepung..:p

Meh google gambar kuih2 terlibat...

Google punya tat nenas



Google punya cornflakes coklat


Google punya mazola

Sekian..:p

4 comments:

black_mel said...

selamat hari raya...sy cuti 2 minggu..tp cuti bljar jer la..sbb x keje lg..hehe..

Mrs. Cuppycake said...

haha..ok latu...lame tu cuti...sy yg keje ni cuti seminggu je...uhuk2...

merlin said...

sy lg la..cuti tnpa gaji..amat la sedih..

Mrs. Cuppycake said...

haha...sian..:p
nak wat camne...

redha je la..:)