Saturday, August 6, 2011

Khairul Fahmi Che Mat kantoi!!!

Salam semua!!

1st time update blog pakai handphone. Agak jakun jugak aku ni sebenarnya, yela... Baru je nak mampu beralih dari handphone Nokia1110i. OK r..sebenarnya aku ada benda nak share dengan korang ni, pasal KFCM footballer Malaysia. Alkisahnya KFCM kantoi!!

Kantoi pasal apa? Pasal kes dia curang dengan Elia Jejari runcing. Berita ni dah disertakan dengan bukti oleh Cik Epal kita,lawatlah blog Cik Epal ataupun blog gosip Oh Bulan untuk cerita lanjut. Aku tak nak komen lebih-lebih, nanti tak pasal-pasal je kena saman.

Biasalah dalam hal-hal yang melibatkan hati dan perasaan ni tak boleh dipaksa. Nanti lain pulak jadinya, pada kita yang masih lagi belum berpasangan ni, masih lagi dalam proses mengenal hati budi masing-masing baiklah kita keep it low. Sekurang-kurangnya kalau tak berlanjutan hubungan tu, takdelah pihak yang menanggung malu.

Lagipun, hey! Siapa kisah kalau orang nak cakap kita loser tak tayang pakwe? Like I care what you want to say pulakkan? Oklah, dah nak berbuka ni. Selamat berbuka, bye!!

No comments: