Monday, May 21, 2012

Teruja!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua! :)

Dah macam ayat pengacara majlis ape je aku ni...(=.=)!

Korang perasan sesuatu tak? Harini dah 1 Rejab OK! Tak lama je lagi Ramadhan..:)

Bersempena hari mulia ni, aku ada berita gembira sebenarnya. Bukan untuk korang pun, untuk diri sendiri je sebenarnya. Bukan pasti pun, teruja je lebih...:p

Semalam, lepas upload my e-novel yang dah lame tak berupdate tu, seperti biasa aku terus tido.... And pagi tadi bila online, aku dapat satu comment yang tak terduga! Ada publisher tanya novel aku tu dah ada yang bertanya ataupun belum, kalau belum dia mintak aku email dia :)

And aku dah email pun...sekarang ni tunggu balasan. Owh, wish me luck friends! Aku sangat-sangat teruja ada juga orang yang baca karya aku rupanya tanpa paksaan. Huhuhu...

Owh! Btw, my e-novel blog add is http://inihanipunyablog.blogspot.com do visit ye! :)

No comments: