Friday, August 28, 2009

Ha!!!

Huh! Dapat pun loading page ni! Sengal gile la ofis ni pny proxy... Rasa nak bakar je... Hangin2... Haish... Sabo... Seb bek bulan pose ni... Pewut da la lapa, bleh plak wat hal ngan aku... Tak baek tau! Wa... Sorry frens... Lame x tulis new n3... Aku bizi sesikit la lately... Balik keje kul 4, tapi tunggu bapak terchentaku jemput... Sampai uma kul 7 gak... Lagi setengah jam sebelum buka... Seb baek sempat lagi nak buka kat uma... Kalo tak ari2 mkn roti la aku... Huhuhuhu... Ayahku itu sangat workholic ok! Aku sangat menyampah dengan perangai beliau tu...

Bukan syarikat bagi gaji lebih pun die keje lebih masa! Company tu sikit punya kedekut tau... Sangat Tak suke! Wa... Cik Yuhani, ko wat sesi lepas geram ke arini? Ops!!! Terlebih suda... Hehehehe... Buat pengetahuan korang... Aku skang tengah free dari sebarang kerja yang memerlukan aku memerah otak aku... Baru je siap semalam... Aku kene wat minute ni... Tapi tah pepasal yahoo mail xle bukak... Ade sesapa tau nape? Nyusahkan aku tol la... Dalam mail tu ada format minute yang aku kene wat ni... Camne ek? Wat kat uma ke? Hee... Akan dipertimbangkan... Huhuhu...

Owh... Ade seperkara lagi... Silalah add aku kat Facebook, Myspace, ngn Friendster... Aku punya email same je... Sume pakai e-mail>>>> honey_chubby89@yahoo.com<<<<
Sila add ek??! Sekian... Mekacih... (^_+)v

No comments: