Tuesday, September 1, 2009

Lama suda...

Uish... Lama suda aku x update ini blog... Nak cakap pasal pe kat korang ek? Hee... Ujung minggu? Ops! Selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke 52 untuk semua rakyat Malaysia. Baru je sambut merdeka semalam... Tapi sambutan kali ni x semeriah tahun2 lepas... Ni sume pasal H1N1 la ni...

Ok le... Kita da pose 10 ari da kan? Masuk rini da ari ke 11 la... Aku ade satu soalan cepu cemas tuk korang...

DA BELI BAJU RAYA???

Ha... Aku da beli ooo... Cam best je baju aku banyak2.. Baju ala2 keayuan je ade 4 ko... Ha... Lum kira baju ala2 keganasan lagi... Huhuhu... Memang mantap la aku cakap raya ini taun... Sonok2! Yela... Salu aku la antara orang paling last beli baju raya kat N9 ni aku rasa...

Balik cuti raya baru la terhegeh2 nak beli baju raya... Sedih tau... Time tu pilihan pun tak banyak... Sib bek le saiz aku ni ade je kat kedai tu... Kalo tak mau beraya pakai baju lame je aku... Uhuk2... Ini taun aku balas dendam!!! Hehehe... Sib bek lum kawen, kalo tak, mati kering la laki aku nak tanggung aku beli baju bebanyak...

Ade memane tokey kain nak sponsor baju raya lagi tuk aku? Aku rela menerimanya... Aiceh! Amboi2 Hani oi... Cukup2 la baju ko tu... Kang sebulan raya tak abis pakai baju raya lagi macam mane??? Huuuu... Pembaziran... Ok la korang, selamat mengabiskan duit beli baju untuk beraye...

Nanti aku postkan n3 duit raya tuk korang ek??? (^_+)v

1 comment:

Redbloodsnow said...

haaa..hani dh lom beli bju raye neh? Zie lak lom lg. nnti last minit baru gedik nk membeli..leh meroyan pastuh..hahaha


:D