Wednesday, August 19, 2009

Story-mory sket...

Isk... Setelah lame memendam perasaan, Hani nak share la ngan korang sume... Kat uma, kitorang ade bela sekor kucing ni... panggil die comel, tapi die comot! Hahaha... nanti ade masa aku upload gambar die ea... Yang aku geram sangat ngan kucing ni, die tak leh tengok benda bergerak!

Langsung tak bleh ea? Ha... kaki bergerak, kompom kena kejar, itulah tahap keaktifan kucing kat uma tu... Tangan aku abis da kena cakar, calar-balar da tangan aku... Isk... Isk... Sakit la... Cube la sian sikit kat aku yang tak berape nak comey ni... Hahaha... Kitorang bangun subuh2 pagi, die da mengiau nak masuk uma, (kitorang siapkan tempat tidur die kat lua uma) So, dari pagi adam tu la die memastautinkan dirinya didalam uma tu sampai la time kitorang sume nak masuk tido... Baru la anta die keluar...

Rutin harian die, melompat, menggigit, n tido... Dan memang menjadi fav die tido sebelah orang... Haha... My mummy la salu jadi mangsa, mummy tido, die tido sebelah mummy... Anak angkat mummy la katekan... :p

(^_+)v PEACE!!

No comments: