Wednesday, August 19, 2009

Erm...

Post ni xde ape pun... Saje2 nak tulis... Semalam, aku mimpi DIA... Siapa 'dia' 2? Dia org yang wat aku tol2 sakit ati satu masa dulu... Kalo dia baca post ni, aku nak tanya, puas ati ngan pengakuan ni? Ke tak puas lagi? Tapi sorry la weyh ko wat la mende pun pasni, sikit pun aku tak kisah... Aku mimpi dia ni bukan la adegan romantic ke mende, mimpi yang menunjukkan aku da xde rasa pape kat dia...

Kalo pasni dia nak mati tergolek pun aku x kesa kot... Aku tolong r teponkan keta jenazah, tapi kalo nak nangis berbaldi, x makan berhari2, kirim salam le bebanyak ye? Hope dia berbahagia la ngan awek dia skang ni... Xde maknenya aku nak jeles, dun worry bout dat k... Aku mimpi 'dia' tanya aku either aku ade teringatkan die lagi ke tak, n if I ever miss him? Haha...

Dalam mimpi tu jugak aku jawab, xde masa aku nak teringat2 kat ko, banyak lagi keje lain yang aku leh wat... Tapi tu la, tah camne plak tetibe dia tersesat masuk dalam mimpi aku tah... Sengal tol... Terus segar mata aku bangun pagi... Huhu... Salu bukan maen susa lagi nak tinggalkan katil tu... Ape kes tah mimpi mamat tu, terencat tido lena ku... :p

For my friends out there, sape tau kisah aku ngan dia, just watch out... Bukan aku nak jeles, bukan aku nak burukkan dia... Dia buat benda btol, manjekan awek dia ngan ayat2 manis bergula dia tu, tapi ingat2lah wahai kengkawan, tak elok makan gula bebanyak, kang kena kencing manis! Huhuhuhu...

Oklah... Wassalam... (^_^)

No comments: