Thursday, September 10, 2009

Hani membebel

Adoi... lapa seyh... Ni la padah xnk bangun sahur... Uhuk... Uhuk... X payah nak ngengada la Hani, xde sape nak kesian... Sape suh ko malas bangun sahur ye tak... Padan la muka... Ko tunggu je la bape jam lagi nak buka... Masuk ICU la ko... Hahaha... Bongoks la aku ni... Ade ke orang pose sampai masuk ICU? Can u believe it? Cannot!

Da, jangan nak mengarut x tentu hala lagi... Nak cakap pasal ape ea arini? Update pasal aku ngan Amar bleh? Boleh saje... name pun blog aku kan... Ri2 aku ade janji ngan Amar nak anta kad raya... Bukan nak tulis ape pun... Nak tulis alamat n pos je lg... Tapi apepasal la aku ni berada di tahap 'kerajinan yang melampau' sesangat??? Hee...

Pak cik Amar balik minggu depan... 16 naik bas, 17 sampai uma... Baru la die nak g shopping... Nak jugak shopping kat SA tu... Bantai la... Huhuhu... Pastu kang die x raye kat N9... Die raya kampung ayah die... Kelantan... X tanya pulak ceruk mane... Kalo raye N9 kan best... Uhuk... Uhuk... Weh korang... Aku sebenarnya ade lagi satu blog... Aku try wat novel ngan cerpen... Aku ade gak la selitkan sesikit cite idup aku dalam tetiap karya tu... tapi bukan keseluruhan tau...

Saja sesuka nak tulis... Mane la tau ade bakat yang terpendam ke kan... Hehe... Kalo ade masa n x bape nak berat ati, gi la bace kat http:/inihanipunyablog.blogspot.com/ ini address blog tu k? Komen2 sangat2 dialu2kan... Kalo korang x komen, aku pun xtau karya aku tu sampah ataupun bleh la nak dijadikan stok mengisi masa lapang... Komen tau... Thanks...(^_^)

No comments: