Tuesday, November 3, 2009

My report progress 2

Ha! Report dah siap separuh... Sonok2! Hehehe... Kamu semua, sok 14 sok bday Encik Hilman la... Tapi die jao sangat la... Nak sambut sama2 cmne? Haish... Boleh x kalo jadi awek yang kejam? X payah sambut la... Bukan budak kecik lagi pun... Hahaha...

Siot dow dpt awek seperti aku ini... Nasib ko la Encik Hilman oii... :p

Owh, ramai lagi yang x tau ye... Hilman @ Ammar @ Amar adalah org yang same... Nape die banyak name? Eh? Dah nama pun pakwe aku... Suka suki ati aku la nak bagi berapa byk name pun... Hehe...

Xpe la... Nanti kite gi tgk cite avatar bulan 12 sok sy belanja kamu makan sundae choc ea... Adiah arijadi r 2... Nak bende memahal mane bleh... Sy x keje lagi... Huhuhu... Kepokaian melanda ye... Sila paham...

Encik Hilman ni suke sangat nengok wayang, aku ngekor je... Tengok tapi tak ingat...Huhuhuhu... Adakah aku sengal? Takde r... Mana ada... Aku tengok wayang nak release tension... Yang aku nak kena ingat cite 2 watpe? Baik aku gi exam kalo kena hafal jalan ite wayang tu... Kan?

Hiburan semata-mata... Tiada kena mengena antara yang dah meninggal ataupun belum... Wassalam...

1 comment:

merlin said...

esk 4 la yang...bkn 14...hai,tarikh pn bleh lupe...