Friday, November 13, 2009

Susah ke jadi orang cantik?

Semalam aku dengar muzik fm... Topik perbincangan pagi tu jadi org nsem n cantik ni susa...

Aku macam... What the...???? Ape yang susa?

Korang rasa susah tak jadi orang cantik n nsem? Aku rasa yang susanye nak memuaskan mata yang memandang je... Orang ni... Kalo kite cantik, die mesti anggap kite kena perfect serba serbi... Waceh! Ko ingat ko malaikat ke nak perfect?

Aku ni nak kate cantik tu idok r... Biase je... Tapi aku cukup menyampah kalo orang komplen aku itu ini... Weh, badan aku ikut suke aku r kan? Aku nak pakai bende mahal ke, bende murah ke... Ko ape sibuk? Ade ko bagi duit suruh aku beli barang x? Sesen pun xde kan...

Aku rasa senang je jadi orang cantik @ nsem... Gi memane pn tetap jadi perhatian... Secara tak langsung dapat layanan baik... Yela... Kalo orang cantik @ nsem ni cakap, sume org percaya... Contohnye diorang ni kentut je r... Dalam lift... Ade 3 org... Sorg lelaki... Sorg akak gemuk, sorg pmpn cantik... Bau busuk, terus lelaki tu pandang pmpn gemuk tadi... Padahal pmpn cantik tadi yang kentut...

Susa ke camtu? Korag x perlu mati2 nak pertahankan diri ckp korang x kentut... Org lain terus je buat kesimpulan... N of cos korang terselamat... Semalam aku dengar semua ngarut... Ade yang ckp TERPAKSA beli baju baru 2 3 pasang setiap bulan sebab org suke tengok die...

Satu je r aku nak ckp kat pemanggil semalam tu... BONGOK ko ni...

2 comments:

BULLET said...

marah amat ko ni...cool k. org cantik xleh marah2...

Mrs. Cuppycake said...

haha...aku tidak cantik, so, bleh marah2...:p