Friday, March 18, 2011

Kekurangan kesihatan!

Tajuk besar gedabak diatas telah beberapa kali meniti dibibir saya hari ini. Semalam dah ambil ubat kat klinik bawah. Tapi since saya diserang penyakit bernama flu. -Jangan pandai-pandai nak tambah perkataan dibelakangnya- Maka penyakit ini amatlah degil untuk beredar dari menetap didalam tubuh ini sekiranya tidak disertakan dengan tidur.


Waa!!!Esok berkerja lagi... Sedihlah... Siapa nak tolong gantikan tempat saya? Saya belanja makan? Alangkah bagusnya kalau boleh buat macam tu. Ingat lagi ada kawan dulu kerja pam minyak. Kalau nak bercuti bos suruh dia cari orang ganti selama mana dia nak cuti tu. Sekali lagi nak cakap. BESTNYA KALAU SAYA BOLEH BUAT MACAM TU SEKARANG!

2 comments:

- LittleCalliph - AMAL - said...

suh bos ganti!

Hani Yuhani said...

indahnye kalau bos nk ganti, tak payah ganti pun la....bagi cuti pun hati dah bunga2.....-masih di ofis-(=_=)-